Procedura de solutionare a reclamatiilor
Clientii si utilizatorii finali ai serviciilor oferite de catre PCNET-CATV au la dispozitie non-stop, 365 zile / an, 24 ore / zi urmatoarele modalitati de solutionare a reclamatiilor si solicitarilor:
1. Numarul de telefon service / consultanta tehnica: 0735.176.530
2. Telefon fix / Fax: 0311.020.727
3. E-mail: tehnic@pcnet-catv.ro pentru probleme / solicitari tehnice
office@pcnet-catv.ro pentru informatii / oferte / solutii
4. La punctul de lucru din B-dul Marasti nr.59, Camin A5, parter, program de lucru non-stop
Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 24 de ore.
Reclamantul va fi informat cu privire la rezultatul demersurilor sale telefonic si / sau prin email, in termen de maxim 2 de ore.
Informatii generale si datele de contact sunt disponibile pe website-ul: www.pcnet-catv.ro
Utilizatorul final are posibilitatea sa se adreseze Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) sau sa apeleze la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a litigiilor, in cazul in care litigiul e solutionat pe cale amiabila cu furnizorul. De asemenea, utilizatorul final are posibilitatea sa se adreseze instantelor competente.
Website / date de contact ANCOM: http://www.ancom.org.ro/