Procedura de solutionare a reclamatiilor

Clientii si utilizatorii finali ai serviciilor oferite de catre PCNET-CATV au la dispozitie non-stop, 365 zile / an, 24 ore / zi urmatoarele modalitati de solutionare a reclamatiilor si solicitarilor:
 
1. Numarul de telefon service / consultanta tehnica: 0735.176.530
2. Telefon fix / Fax:  0311.020.727
3. E-mail:  tehnic@pcnet-catv.ro  pentru probleme / solicitari tehnice
                   office@pcnet-catv.ro  pentru informatii / oferte / solutii
4. La punctul de lucru din B-dul Marasti nr.59, Camin A5, parter, program de lucru non-stop
 
Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 24 de ore.
Reclamantul va fi informat cu privire la rezultatul demersurilor sale telefonic si / sau prin email, in termen de maxim 2 de ore.

Informatii generale si datele de contact sunt disponibile pe website-ul:  www.pcnet-catv.ro

Utilizatorul final are posibilitatea sa se adreseze Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) sau sa apeleze la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a litigiilor, in cazul in care litigiul e solutionat pe cale amiabila cu furnizorul. De asemenea, utilizatorul final are posibilitatea sa se adreseze instantelor competente.

Website / date de contact ANCOM:   http://www.ancom.org.ro/